CeRiTA KU!

CeRiTA KU!
CeRiTa kU!
                                            HYE SELAMAT BERTEMU KEMBALI!
                                                                   (^_^)

kenangan bersama OREN!

sorry semua semlm x dpt update blog coz semlm laptop x bwk bersama. .semlm saya tido di rumah kwn saya bersama Tsania yusof ID FB dye. .semlm bersuke suki dgn dye smbil menunggu FIKRI BUMBUM balik keje. .hehehe..best sgt semlm dpt lepak gn member2..now saya baru balik. tibe sebelum samapai ke rumah mama saya CALL saya..tibe2 dgn menangis teruknye..saya tanye la knpe..dye cakap MY CAT yang bernama OREN sudah meninggal..dye duk bwh kete tibe2 time papa undur terlanggar dye..mengelupur dye at luar umah..pas uh papa angkat dye masuk didlm pagar rumah..pas uh mama gie keje dan papa n adek mengambil saya di rumah member yang saya ckpkn tdi..bile tiba je dirumah saya tgk bgn dye penuh darah,,dan muke dye meninggal dlm keadaan sakit..saya tidak boleh byng kan mcm mana kalau saya jdi kucing..saya menangis sampai x terhenti didlm bilik sorang2..sambil online n now update blog cerita pasal MY CAT..sedyh sgt taw..coz kucing2 ni la yg sellau wt saya ketawa dan teman masa saya dlm keadaan sedyh ,sakit n cm2 lagi lah..time saya sunyi saya bercakap dengan kucing2 saya lah..now kucing saya tinggal 6 je..saya sayang kucing2 saya..bukan setakat sayang kaki or memukul diowg tidak sama sekali tidak..apa diowg nak makan saya buatkan ..


tapi tadi tibe2 saya terpikir mcm mana lah kalau orang2 yang saya sayang pulak yang pergi tinggal kan saya. .saya tak tahu lah saya boleh hadapi atau tidak..saya takut sangat..memang jodoh,maut dan everything uhan yg tentu kan..tapi x slh kite mencegah dan berpikir panjang untuk smua tu..saya sudah trauma untuk kehilangan orang yang saya sayang. .
sambil menaip bole pulak tibe2 sambung balik menangis!=( 

kepada:MAMA,PAPA ,NENEK2,ATUK2 ,SAUDARA SEPAPAT ,KAKAK2 N ABG2 ANGKAT,KAWAN2 N FIKRI BUMBUM!kowg jangan tinggalkan saya taw..saya Amat memerlukan kowg!sayang kat kowg sangat2!
plz k...


                                                                     SEKIAN                               

                                            TERIMA KASIH KERANA MEMBACA!      

No comments:

Post a Comment