CeRiTA KU!

CeRiTA KU!
CeRiTa kU!
assalamuaikum wahai semua kawan2 yang follow blog saya..
sudah lama saya tidak update..rindu sama blog ini!hehehe
pertama kali saya nak cerita tentang perasaan saya yang sedang kosong tanpa FIKRI
selalunye dye la yang happy kn saya ..bagi saya dye perfect dari boy2 lain diluar sana!
saya sangat sayang kn dye..but saya xtahu cm mana perasaan dia sekrng..coz dye dah lama menghilangkn diri..tanpa saya sedar tiap2 kali saya online msty tgk profile dye n status dye.dan time saya dapat tahu dye double date bersama aty ,mama n papa !sedih sgt..xtahu kenapa..
rasa mcm diri ini bodoh sgt!!!
selepas nabil tinggalkn saya dye lah menyeri..
but selepas dye diam kn diri saya jdi kosong sgt..
i need u fikri..
sumpah i sangat perlukan u!
i rindu kan u..
rindu nak dgr suara u
imaginasi u
ketawa u
bebebelan u
segalanya ada pada u lah!!
pllzzz lah i mohon kite seperty dulu..
i xmau kehilangan u sayang!
=(
but you msty ingat n tahu i will wait 4 you sayang!!
always miss u!
i harap u baik2 sje....









No comments:

Post a Comment