CeRiTA KU!

CeRiTA KU!
CeRiTa kU!




selepas my friend fikri yang saya paling sayang diam kan diri..
saya menjadi rindu kembali pada NABIL!
sampai kan kami jadi rapat kembali n dye pown add saya di fb balik..semua masalah hilang ..
saya happy nabil muncul kembali dan layan saya dgn baik..
but saya tahu saya xkan dpt memiliki dye kembali..
hmmm..hari2 kitowg msj time dye x busy.kadang2 3g antar2 gmbr,,
sampai lah saya ambil keputusan untuk balik ke kampung kemaman terengganu! time cuti minggu lalu kami berjumpa di pantai MONICA BAY! saya lah pompuan paling happy time tu bila dah dapat jumpe dye..saya tak tahu nak cakap apa time tu..malu pown ade..
dua hari je kami dpt jumpe di pantai hari ketiga saya harus balik dan nabil lah yang teman saya di station bas..rasa terharu n sedyh sgt bila nk tinggal kn dia..
hmmm...saya susah nak lepaskan owg yang saya sayang..
 tu je la yang dpt saya ceritakan..yang lain bia lah menjadi rahsia kami..
btw i happy with her!


nabil..i sayang at u sgt2,,hope u xkn wt i sedyh lagi..
coz u dah bertukar jadi abg i..
n i jdi adek u..
abg..jangan tinggalkan adek lagi ye..
btl ckp abg if kite  jdi adek beradik cm nie xde spe yg terpisah .xde spe yang sedyh..xde spe yng benci ,xde spe yang sakit aty..
sayang abang selamanya!




tengok lah pic2 kenangan kami disana!
terima kasih kepada pembaca!



No comments:

Post a Comment