CeRiTA KU!

CeRiTA KU!
CeRiTa kU!
assalamualaikum semua harap semua baik2 saja
hari nie saya cuma nak ceritakan tentang kegembiraan n kesedihan saya ..

setelah sekian lama saya hidup dalam tekanan ,kesakitan,kesedyhan n mcm2 dugaan saya alami
baru pertama kali saya terjumpe seowg lelaki yang betol2 serasi dengan saya!
saya tak tahu nak cakap macam mana..
dye sayang kan saya
saya sayang kan dia
but dia dah ade gf
kadang2 saya terpikir jugak adakah saya perampas..
no lah sudah takdir saya berjumpe dengan dia
dia segalanya bagi saya , dia boleh memahami saya
pandai layan saya,tahan dengan kerenah saya ,caring ,penyayang,
yang paling saya suke dye suke manja kan saya..
walaupown saya tahu dia sakit dan dia tahu saya sakit..
but kami sme2 buat kegembiraan itu wujud disebalik kesakitan kami..
kami selalu msj n kol
tak penah jemu..
sumpah saya cakap dia adalah satu2 nye insan dan hadiah yang terindah yang penah saya terima dari tuhan..
thanks you allah..
saya harap dia tak seperty lelaki yang penah saya kenali dan saya penah sayang!
dia nie suke sebut sal mati..kadang2 saya jdi lemah bila dye cakap cm tu..
sedyh sgtt..rase nk tercabut jantung saya..
saya xnak kehilangan dia..
kalau boleh saya nak tgk dia bahagia dan sehat selalu..
happy selalu bersama yang tersayang!

ayat yang menyentuh hati saya tadi dan buat kan saya terharu dan menangis yang dia cakap

u..
pape jadi kat u ..
i akan jaga u hingga i berhembus nafas terakhir..

sedyhnye dengan ayat dia nie..
hmmmm...=(



SUMPAH SAYA CAKAP SAYA BETUL2 SAYANGKAN DIA!
DIA SEGALANYA BAGI SAYA
WALAUPOWN KAMI KAWAN DIA TETAP PENTING DALAM HIDUP SAYA..
I WILL WAIT FOR U SAYANG
&
ILOVEYOUSOMUCH SAYANG


No comments:

Post a Comment